Introductie van MyHub

My Hub is gemaakt om u een gemakkelijke, eenvoudige en toegankelijke manier te bieden om het laatste nieuws over diervoeding, trends, voedingsinzichten, merkbegeleiding en kansen te bieden om uw merk te laten groeien.

We updaten MyHub elke week om ervoor te zorgen dat het de meest up-to-date inhoud bevat. U kunt ook vragen stellen op onze MyHub pagina die we proberen binnen 24 uur te beantwoorden.

Hoe krijg ik er toegang toe?

Terwijl u zich aanmeldt bij uw online account, wordt u begroet MyHub inhoud*. U kunt gemakkelijk door de pagina navigeren door op relevante inhoud te klikken. Elke categorie heeft voor het gemak een kleurcode en we bieden ook een zoekfunctie als u op zoek bent naar specifieke inhoud. U kunt dan eenvoudig op producten klikken en uw bestelling plaatsen.

Elke keer dat we een nieuw product lanceren, volgen we het altijd op met een MyHub post, dus door regelmatig te controleren, kunt u als een van de eersten voedings- of marketinginzichten krijgen over onze nieuwe producten. We hebben ook een reeks vermakelijke en informatieve infographics over verschillende onderwerpen, van 'Waarom kleine rassen aan populariteit winnen' tot 'De voordelen van Freshtrusion technologie". Wil meer weten? Log gewoon in op uw online portaal en bekijk alle beschikbare informatie binnen handbereik.

* Momenteel alleen verkrijgbaar in het Verenigd Koninkrijk.

MyHub is beschikbaar wanneer u maar wilt, 24 uur per dag, zeven dagen per week en op uw laptop, telefoon of tablet.

MyHub Voorbeschouwing

Hieronder vindt u een fragment uit een van de nieuwste artikelen over MyHub. Je kunt deze en nog veel meer spannende en informatieve berichten elke week op de MyHub portaal. Klik op de onderstaande knop om direct naar het MyHub portaal.

Direct naar de consument - Een kans voor dierenvoeding!

Door Matthew Aiken

Eigenaren van gezelschapsdieren profiteren ten volle van een verscheidenheid aan manieren waarop ze hun producten kunnen kopen, en of u nu een onafhankelijke eigenaar van een dierenwinkel, een online winkel of beide aanbiedt, we weten dat het winkelgedrag altijd in ontwikkeling is.

Online verkoop

Tijdens de COVID-19-pandemie heeft e-commerce de verkoop gestegen, waarbij 28% van de eigenaren van gezelschapsdieren beweert dat ze in de toekomst waarschijnlijk online zullen winkelen nadat de pandemie is geëindigd. Tussen 2014 en 2019 groeide de online verkoop met 24%, en veel analisten verwachten dat de groei van e-commerce na de pandemie zal doorzetten.

MyBox Delivery

Hier bij GA willen we ervoor zorgen dat u de best mogelijke tools krijgt om aan de verwachtingen van uw klant te voldoen, of u nu een onafhankelijke dierenwinkel heeft of een online retailer bent, we weten dat winkelgewoonten altijd veranderen.

De MyBox bezorgservice is een innovatieve service waarmee u diervoeding binnen 48 uur lokaal en nationaal bij uw klanten kunt bezorgen. Deze service is fantastisch voor alle partners om te gebruiken NIET vereist dat u online bent om deze service te gebruiken.

Om dit artikel verder te lezen en meer opwindende inhoud te ontdekken, klikt u op de knop aan de rechterkant om naar het MyHub portaal.

MyHub