Vacatures bij GA Pet Food Partners.

Uw expertise - ons succes. Kom bij het GA-team.

Bij GA Pet Food Partners zijn we toegewijd om in de toekomst te investeren. Van productie-innovatie tot de voortdurende ondersteuning van onze partners. Om een ​​duurzame toekomst voor GA te ontwikkelen, hebben we banen beschikbaar voor getalenteerde mensen die zich bij ons gezin willen voegen.

De missie van GA Pet Food Partners is om 's werelds beste voedsel voor huisdieren te maken en te leveren. Met 2,000 partnermerken over de hele wereld streven we ernaar om aan de eisen te voldoen en de verwachtingen te overtreffen. De kernwaarden van de organisatie zijn Kwaliteit, Innovatie en Integriteit; deze waarden zijn verankerd in het hele bedrijf en zijn inherent aan alles wat we doen.

De expertise van het bedrijf en de constante investeringen in innovatieve R&D brengen een stroom van nieuwe productontwikkelingen met zich mee, die de partnermerken kunnen grijpen en met enorm succes op de markt kunnen brengen. Als familiebedrijf is GA de afgelopen jaren enorm gegroeid en we kijken ambitieus naar verdere uitgebreide groei.

Bij GA Pet Food Partners zijn we er trots op een diverse en multiculturele achtergrond te hebben met collega's die van over de hele wereld lid worden van de GA-familie. GA wil echter ook lokaal talent werven om de lokale gemeenschap te ondersteunen en kansen te bieden aan mensen die in het noordwesten wonen. GA verwelkomt nieuwe mensen die de wens hebben om het verschil te maken en de arbeidsethos hebben om te presteren.

Als je interesse hebt om deel uit te maken van het GA-team, nodigen we je uit om je huidige cv naar onze HR Recruitment and Retention Champion te sturen recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk, samen met een korte beschrijving van de functie die u zoekt.

Gelieve geen wervingsbureaus te vinden, we zullen contact opnemen met degenen die we willen gebruiken.

GA Pet Food Partners is een Gelijke kansen als Leeftijd Positief Werkgever. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken. De onderstaande vacatures worden intern en extern geadverteerd.

Award voor beste bedrijven om naar te kijken

GA Pet Food Partners is er trots op dat het de Award voor beste bedrijven om naar te kijken. De b-Heard-enquête nodigt onze collega's uit om 70 uitspraken te doen over hun welzijn, beloning en voordelen, persoonlijke groei, team, leiderschap en nog veel meer. Het wordt gescoord op een zevenpuntsschaal die meer genuanceerde antwoorden mogelijk maakt dan een eens / oneens-model of een vijfpuntsschaal. Dit, gecombineerd met het unieke 8-factorenmodel van Best Companies, geeft GA een gestructureerd en nauwkeurig inzicht in hoe onze collega's zich voelen. De b-Heard-enquête is strikt vertrouwelijk, waardoor onze collega's eerlijke antwoorden kunnen geven zonder bang te hoeven zijn voor represailles.

Zodra het onderzoek is voltooid, ontvangt GA een Best Companies Index (BCI)-score, die de betrokkenheid op de werkplek meet. Als de BCI-score hoog genoeg is, krijgt GA accreditatie. One to Watch is een speciale status die wordt toegekend aan organisaties waar betrokkenheid op de werkplek veelbelovende tekenen voor de toekomst laat zien. Het bereiken van een One to Watch-status vereist een minimale BCI-score van 600 en weerspiegelt organisaties met een 'goed' niveau van betrokkenheid op de werkplek.

Runshaw College Werkgever Partnership Board Run

Als onderdeel van haar toewijding om samen te werken met onderwijsinstellingen in de buurt van haar locaties, is GA Pet Food Partners verheugd aan te kondigen dat het zal toetreden tot de Employer Partnership Board (EPB) van Runshaw College.

Met campussen in zowel Leyland als Chorley, levert Runshaw College sinds 1974 uitstekend onderwijs en onderwijs, en biedt het ook uitzonderlijke pastorale zorg. Als gevolg hiervan hebben studenten toegang tot een breed scala aan kansen en ervaringen om vaardigheden te helpen ontwikkelen die hen volledig voorbereiden op hoger onderwijs en werk.

De EPB is opgericht om ervoor te zorgen dat de hogeschool cursussen en leerlingplaatsen blijft aanbieden die haar studenten vooruit helpen en tegemoetkomen aan de behoeften van toekomstige arbeidsmarktvereisten. Runshaw werkt samen met werkgevers zoals GA, in het hart van de gemeenschap, in verschillende sectoren, die hen kunnen informeren over hun sector, toekomstige vaardigheidsbehoeften, vaardigheidstekorten en kansen. De gecombineerde professionele input van werkgevers op deze gebieden zal worden meegenomen in de toekomstige curriculumplannen van Runshaw. Met behulp van deze informatie zullen nieuwe cursussen en stageprogramma's worden onderzocht en gevonden, zodat Runshaw haar studenten de best mogelijke voorziening kan bieden.

Het doel van de EPB is:

  • Om belangrijke branchegegevens te delen
  • Identificeer toekomstige vraag- en vaardigheidstekorten
  • Verbeter het curriculum en programma's: Sixth Form College, Adult College & Apprenticeships
  • Geef de intentie van het curriculum en stel veranderingen op basis van bevindingen voor

Ik ben verheugd dat GA Pet Food Partners lid is geworden van de Employer Partnership Board van Runshaw College. We zijn er trots op om nauw samen te werken met een breed scala aan werkgevers, zodat we de toekomstige vaardigheidsbehoeften in onze regio volledig kunnen begrijpen en erin kunnen voorzien. Onze werkgeverspartners versterken en co-creëren het curriculum zodat al onze studenten (of het nu jongeren, volwassenen of leerlingen zijn) goed voorbereid zijn op hun rol in het toekomstige personeelsbestand.

Clare Russell

Principal en CEO, Runshaw College

Scheduling Assistant

  • Competitief salaris afhankelijk van ervaring
  • Deze functie is op fulltime basis en de werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 5.00 uur
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot Fiets naar Werk regeling
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: vr 08/10/2021

Sluitingsdatum is gepland voor vrijdag 8 oktober 2021 maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn; sollicitanten worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een gelijke kansen en leeftijdspositieve werkgever Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

We hebben een fantastische kans voor een WMS Scheduler om onze groeiende logistieke afdeling te komen versterken. Deze functie zou een geweldige kans zijn om ons productieplanningsteam te komen versterken als planningsassistent. De functie is gebaseerd op onze productielocatie in Bretherton. Dit is een functie op kantoor. De functie is afwisselend en omvat de volgende taken:

  • Contacten onderhouden met de verkoopafdeling om de eisen van de klant te bepalen;
  • Coördinatie productieworkflow voor een of meerdere producten
  • Planning en prioritering van operaties om maximale prestaties en minimale vertraging te garanderen
  • Ervoor zorgen dat de productielijnen niet zonder werk komen te zitten
  • Pak problemen aan wanneer ze zich voordoen, met het oog op minimale verstoring
  • Om de nauwkeurigheid van geplande taken te garanderen op basis van de ordervereisten van de klant en de voorraadniveaus van Sales en Operation Planning worden gevolgd
  • Bestellingen plannen voor verschillende afdelingen

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat is computervaardig en kan werken in een snelle omgeving. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is.  

essentieel:

  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Goede kennis van Excel en gegevensinvoer
  • Moet kunnen werken op eigen initiatief, onder druk en om specifieke deadlines te halen
  • Moet over de organisatorische vaardigheden en het vermogen beschikken om de planning op korte en lange termijn effectief te beheren door de vraag naar volume te voorspellen in een snelle turn-around-omgeving
  • Sterke wiskundige vaardigheden en aandacht voor detail
  • Flexibele werkbenadering om ervoor te zorgen dat de dagelijkse werklast wordt voltooid

Wenselijk:

  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken

Digital Marketing Executive

  • De salarisschaal voor deze rol is £ 20,500 tot £ 22,500, afhankelijk van leeftijd en ervaring
  • Deze functie is op fulltime basis en de werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 5.00 uur
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot Fiets naar Werk regeling
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: ma 04/10/2021

Sluitingsdatum is gepland voor maandag 4 oktober 2021, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn; sollicitanten worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een gelijke kansen en leeftijdspositieve werkgever Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Op onze afdeling Partner Experience is een vacature ontstaan ​​voor een Digital Marketing Executive op ons hoofdkantoor in Chorley. De succesvolle kandidaat is verantwoordelijk voor het beheer van digitale inhoud en de coördinatie van de communicatie via verschillende kanalen.

Pligten omvatten maar zijn niet beperkt tot:

  • Het identificeren en ontwikkelen van boeiende inhoud die kan worden gebruikt via de communicatiekanalen van GA en voornamelijk voor ons partnerplatform, waardoor onze partners kennis en onderwijs krijgen met betrekking tot hun producten en eventuele promotiemogelijkheden.
  • Bewaken van eventuele opmerkingen van inhoud over alle kanalen en rapporteren deze op de overeengekomen manier 
  • Coördineren en organiseren van de opnames voor Digital Content Producers
  • Het beheren en coördineren van onze digitale platforms – YouTube, Partner Platform en LinkedIn
  • Assisteren bij de administratie op de Partner Portal, nauw samenwerken met de Digital Manager
  • Beheer van de meertalige contentstrategie in de 7 markten, met behulp van de overeengekomen tactieken in elke regio, terwijl culturele overwegingen en etiquette worden gewaarborgd
  • Assisteren bij de ontwikkeling van het Digital Content Plan voor zowel Team GB als Team Europa
  • Monitoring van YouTube-analyses voor de videotour en Partner Platform-video's
  • De analytische gegevens en analyse gebruiken om terug te rapporteren aan de Digital Experience Manager
  • Om Mailchimp/e-mailcommunicatie naar elke regio te coördineren voor de Partner Experience
  • Naleven en assisteren bij de richtlijnen voor digitaal activabeheer en merkstijl voor de Partner Experience en het overkoepelende GA Corporate Brand
  • Contacten onderhouden en nauw samenwerken met aannemers, bureaus en de eigen marketingafdeling van GA.

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat is computervaardig en kan werken in een snelle omgeving. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is. Marketingervaring of relevante opleiding is gewenst, maar een leergierigheid met passie voor marketing is belangrijker.

essentieel:

  • Goede kennis van Microsoft Office
  • Goede tijd management vaardigheden
  • Goede organisatorische vaardigheden
  • Bereidheid om te leren
  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken
  • Bereid om elke training te volgen die nodig kan zijn

Wenselijk:

  • Marketingkwalificatie
  • Kennis van YouTube
  • Kennis van Google Analytics

Krachtige wasoperatie

  • Beginsalaris van £ 29,269, mogelijk oplopend tot £ 30,452 naarmate je verder komt binnen de afdeling.
  • Du Pont ploegenpatronen (zie details onder de functieomschrijving)
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot Fiets naar Werk regeling
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: za 25/12/2021

Sluitingsdatum is gepland voor vrijdag 24 december 2021 maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn; sollicitanten worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een gelijke kansen en leeftijdspositieve werkgever Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Er is een fantastische kans ontstaan ​​op onze IBC-werf voor een Power Wash-medewerker om het team op onze Plocks Farm-site te versterken.

Pligten omvatten maar zijn niet beperkt tot:

  • Om IBC's, DOLAV's en fabrieksapparatuur, zowel binnen als buiten, van stroom te voorzien volgens de overeengekomen hygiënische norm
  • Het leveren van schone IBC's en DOLAV's voor de productie van Meat Kitchen, voor IBC Yard-leveringen en externe ophalingen
  • Ervoor zorgen dat het werkgebied schoon en netjes wordt gehouden door een 'clean as you go'-houding aan te nemen
  • Zorg dragen voor de bedrijfsapparatuur door regelmatige inspecties uit te voeren en ervoor te zorgen dat eventuele storingen worden gemeld
  • Om de hogedrukreiniger volgens de juiste methode te gebruiken:
  • Als onderdeel van een team werken om de output te maximaliseren

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal in een team kunnen werken en in een snelle omgeving kunnen werken. Ze moeten laten zien dat ze soms onder druk kunnen omgaan en initiatief kunnen nemen als dat nodig is.  

essentieel:

  • Goed niveau van Engelse spreekvaardigheid
  • Mogelijkheid om te communiceren met collega's op alle verschillende niveaus
  • Positieve werkhouding
  • Vermogen om binnen een team te werken

Wenselijk:

  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken
  • Bereid om elke training te volgen die nodig kan zijn

Du Pont Shift Pattern werkt als volgt:

Week 1– 4 Nachtdiensten (maandag – donderdag)

Week 2 – 3 Dagdiensten en 2 Nachtdiensten (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, zaterdag en zondag)

Week 3 – Dagdiensten (donderdag – zondag

Week 4 - Een week vrij

WMS-planner

  • Competitief salaris afhankelijk van ervaring
  • Deze functie is op fulltime basis en de werktijden zijn van 07.00 uur tot 5.00 uur (of van 8.00 uur tot 6.00 uur) van maandag tot vrijdag
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot Fiets naar Werk regeling
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: di 05/10/2021

Sluitingsdatum is gepland voor dinsdag 5 oktober 2021 maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn; sollicitanten worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een gelijke kansen en leeftijdspositieve werkgever Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

We hebben een fantastische kans voor een WMS Scheduler om onze groeiende logistieke afdeling te komen versterken. Deze functie is geschikt voor een planner met logistieke of magazijnervaring. Gebaseerd op ons hoofdkantoor in Chorley, zal de rol van WMS Scheduler verantwoordelijk zijn voor het volgende;  

  • Orders vrijgeven voor sortering
  • Bewaken van voorraadniveaus en onderhouden contacten
  • Het regelen van het transport van de voorraad vanaf andere locaties
  • Gegevens verstrekken aan het productieteam om het serviceniveau te bewaken
  • Bewaken en rapporteren van problemen die van invloed kunnen zijn op gezondheid en veiligheid
  • Bewaken en rapporteren van problemen die van invloed kunnen zijn op de klantenservice
  • Contacten onderhouden met productie over voorraadbeschikbaarheid
  • Contact onderhouden en informatie verstrekken om ervoor te zorgen dat bestellingen worden uitgevoerd
  • Contacten onderhouden met de Operations Manager en Warehouse manager en feedback geven over eventuele problemen

De kandidaat:

essentieel:

  • De succesvolle aanvrager moet computervaardig zijn en ervaring hebben met Microsoft Office, waaronder Word, Access, PowerPoint en Excel.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden om goede werkrelaties in het hele bedrijf op te bouwen.
  • In een klein team en individueel kunnen werken.
  • Methodische aanpak, uitstekende organisatorische en prioriteringsvaardigheden met het vermogen om onder druk te werken om korte deadlines te halen met behoud van aandacht voor detail.

Wenselijk:

  • 1 jaar administratieve ervaring zou nuttig zijn
  • GCSE-kwalificatie (Engels en wiskunde AC)

Halfgeschoolde operatieve : constructie

  • Beginsalaris van £ 23,400, plus overwerktarief indien van toepassing
  • Deze functie is op fulltime basis en de werktijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 07.30 uur tot 5.00 uur
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot Fiets naar Werk regeling
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: vr 08/10/2021

Sluitingsdatum is gepland voor vrijdag 8 oktober 2021 maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn; sollicitanten worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een gelijke kansen en leeftijdspositieve werkgever Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

We hebben een fantastische kans voor een halfgeschoolde bouwoperator om de ontwikkeling van GA Pet Food Partners te ondersteunen. Je werkt binnen een team onder de bouwmanager. Deze functie zou geschikt zijn voor iemand met eerdere werk- of bouwervaring. Deze rol zal sterk inhouden dat je fysiek fit bent, evenals het vermogen om initiatief te gebruiken en het vermogen om samen te werken met collega's en onderaannemers.

Als de kandidaat met succes wordt geaccepteerd in de functie, is er een proefperiode van 3 maanden om ervoor te zorgen dat beide partijen tevreden zijn met de kandidaat en de arbeidsvoorwaarden. Zodra deze proeftijd van 3 maanden voorbij is, zal de kandidaat ofwel doorgaan in de functie of terugkeren naar zijn vorige functie binnen het bedrijf.

De kandidaat:

essentieel:

  • Kennis van bouwmaterialen en methoden
  • Hardwerkend en betrouwbaar
  • Bewust zijn van gezondheids- en veiligheidskwesties
  • Schriftelijke en mondelinge instructies kunnen volgen
  • Op hoogte kunnen werken
  • Vermogen om binnen een team te werken
  • Mogelijkheid om in alle weersomstandigheden te werken

Wenselijk:

  • CSCS-kaart of certificaat
  • Plant Operator Certificaten
  • Kennis van betonneren

Hygiënemedewerkers

  • Maandag – vrijdag, 6.00 – 4.00 uur
  • Startsalaris van £ 22,922
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Zelfinschrijving pensioenpremie en 3x overlijden in dienstuitkering
  • Toegang tot Cycle to Work-regeling en Blackpool Pleasure Beach-tickets met korting
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum:

Aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd biedt. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Op onze afdeling Hygiëne is een fantastische kans ontstaan ​​voor een aantal Hygiëne Operators om de teams op onze Plocks Farm-site in Bretherton te komen versterken.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Het uitvoeren van reinigingswerkzaamheden in opdracht van de hygiënetoezichthouder of hygiënemanager.
  • Om op een veilige manier te werken en alle gezondheids- en veiligheidsregels te volgen.
  • Om ervoor te zorgen dat hygiënetaken binnen de vereiste tijd worden uitgevoerd en dat er geen impact is op de productie als gevolg van hygiënegerelateerde storingen of hygiënegerelateerde uitvaltijd.
  • Werken in het team Hygiëne.
  • Om altijd te werken om de hoogst mogelijke normen te bereiken.
  • Om fit op het werk te verschijnen.
  • Met minimale begeleiding kunnen werken.
  • Identificeer gebieden waar verbeteringen kunnen worden aangebracht, zoals het verhelpen van lekken.
  • Meld eventuele storingen en schade aan alle fabrieksapparatuur aan de betreffende manager of supervisor (managers Engineering, Productie of Hygiëne).
  • Houd de Hygiënewinkel en de hygiëneapparatuur schoon en netjes. 
  • Meld schade aan hygiëneapparatuur en vereisten voor hygiëneapparatuur.

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal in een team kunnen werken en in een snelle omgeving kunnen werken. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is.

essentieel:

  • Goed niveau van Engelse spreekvaardigheid
  • Mogelijkheid om te communiceren met collega's van alle verschillende niveaus
  • Positieve werkhouding  
  • Vermogen om binnen een team te werken 

Wenselijk:

  • Eerdere ervaring met het werken in een hygiënische rol is wenselijk, maar niet essentieel, aangezien volledige training zal worden gegeven.
  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken 
  • Bereid om elke training te volgen die nodig kan zijn

IBC-werfoperators

  • Het startsalaris van Du Pont is £ 27,939, mogelijk oplopend tot £ 29,269 naarmate je verder komt binnen de afdeling
  • Dag IBC Operator Rollen zijn van maandag – vrijdag: 6:6 – XNUMX:XNUMX
  • Dagdiensten hebben een startsalaris van £30,528, mogelijk oplopend tot £31,126 naarmate je vordert binnen de afdeling. Dit is gebaseerd op een 57.5-urige werkweek.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Zelfinschrijving pensioenpremie en 3x overlijden in dienstuitkering
  • Toegang tot Cycle to Work-regeling en Blackpool Pleasure Beach-tickets met korting
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum:

Aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd biedt. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Op onze IBC Yard is een fantastische kans ontstaan ​​voor een aantal IBC Yard Operators om zich bij de teams op onze Plocks Farm-site in Bretherton te voegen.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Het lossen van inkomende leveringen en het laden van uitgaande collecties volgens de normen van GA.
  • Voorraadbeheer behouden 
  • Om IBC's die zijn teruggekeerd uit de productie opnieuw te wegen en opnieuw te labelen
  • Om eventuele schade aan IBC's te identificeren en om eventuele beschadigde eenheden opzij te zetten voor reparatie indien nodig.
  • Deze rol omvat het besturen van een FLT - training zal worden gegeven
  • Handmatige bediening 
  • Om uw collega's te ondersteunen bij het uitvoeren van maandelijkse voorraadcontroles.
  • Materiaal voorbereiden en leveren voor productie binnen de gespecificeerde tijd.
  • Samenwerken met uw team om ervoor te zorgen dat een hoge standaard van netheid wordt gehandhaafd door een 'clean as you go'-cultuur aan te nemen

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal in een team kunnen werken en in een snelle omgeving kunnen werken. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is.

essentieel:

  • Goed niveau van Engelse spreekvaardigheid
  • Goed niveau van wiskundige vaardigheden
  • Mogelijkheid om te communiceren met collega's van alle verschillende niveaus
  • Positieve werkhouding  
  • Vermogen om binnen een team te werken 
  • Bereid om alle seizoenen buiten te werken

Wenselijk:

  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken 
  • Bereid om elke training te volgen die nodig kan zijn
  • Eigen vervoer heeft de voorkeur maar is niet noodzakelijk

Du Pont-schakelpatroon:

Du Pont Shift Pattern werkt als volgt:
Week 1: 4 Nachtdiensten (maandag – donderdag)
Week 2: 3 dagdiensten en 3 nachtdiensten (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, zaterdag en zondag)
Week 3: Dagdiensten (donderdag – zondag)
Week 4: Week vrij

Extrusie-operator

  • Startsalaris van £ 27,939, mogelijk oplopend tot £ 34,296 naarmate je vordert binnen de afdeling
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Zelfinschrijving pensioenpremie en 3x overlijden in dienstuitkering
  • Toegang tot Cycle to Work-regeling en Blackpool Pleasure Beach-tickets met korting
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum:

Aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd biedt. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Er is een fantastische kans ontstaan ​​in onze extrusieafdeling voor extrusiemedewerkers om de teams op onze Plocks Farm-site in Bretherton te vervoegen.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Voorbereiden van de juiste grondstoffen (vlees etc.) voor de Designated Extrusion Line
  • Ervoor zorgen dat de juiste grondstoffen worden gebruikt en vastgelegd op de Designated Extrusion Line en tijdig worden aangevuld. 
  • Ervoor zorgen dat alle ongebruikte grondstoffen worden teruggestuurd naar de juiste locaties.
  • Om ervoor te zorgen dat de prestatiedoelstellingen van de aangewezen extrusielijn worden gehaald en overschreden.
  • Samenwerken met uw team om ervoor te zorgen dat een hoge standaard van netheid wordt gehandhaafd door een 'clean as you go'-cultuur aan te nemen

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal in een team kunnen werken en in een snelle omgeving kunnen werken. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is.

essentieel:

  • Goed niveau van Engelse spreekvaardigheid
  • Mogelijkheid om te communiceren met collega's van alle verschillende niveaus
  • Positieve werkhouding  
  • Vermogen om binnen een team te werken 

Wenselijk:

  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken 
  • Bereid om elke training te volgen die nodig kan zijn

Du Pont schakelpatronen:

Du Pont Shift Pattern werkt als volgt:
Week 1: 4 Nachtdiensten (maandag – donderdag)
Week 2: 3 dagdiensten en 3 nachtdiensten (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, zaterdag en zondag)
Week 3: Dagdiensten (donderdag – zondag)
Week 4: Week vrij

Verpakkingsoperator

  • Startsalaris van £ 26,485, mogelijk oplopend tot £ 31,068 naarmate je vordert binnen de afdeling
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Zelfinschrijving pensioenpremie en 3x overlijden in dienstuitkering
  • Toegang tot Cycle to Work-regeling en Blackpool Pleasure Beach-tickets met korting
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum:

Aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd biedt. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Er is een fantastische kans ontstaan ​​in onze verpakkingsafdeling voor verpakkingsmedewerkers om de teams op onze Plocks Farm-site in Bretherton te vervoegen.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Om ervoor te zorgen dat al het product wordt verpakt en gestapeld volgens de vereiste normen:
  • Om regelmatig de kwaliteit van het product te controleren en ervoor te zorgen dat het aan de vereiste standaard voldoet
  • Producten opstappen en afdichten
  • Als onderdeel van een team werken om de output te maximaliseren en tegelijkertijd de overeengekomen H&S-, GMP- en kwaliteitsnormen na te leven
  • Rapporteren van afwijkingen waar nodig
  • Ervoor zorgen dat het werkgebied schoon en netjes wordt gehouden, maar met een 'clean as you go'-houding
  • Om andere relevante taken uit te voeren zoals bepaald door de lijnleider / teamleider / verpakkingssupervisor:

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal in een team kunnen werken en in een snelle omgeving kunnen werken. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is.

essentieel:

  • Goed niveau van Engelse spreekvaardigheid
  • Mogelijkheid om te communiceren met collega's van alle verschillende niveaus
  • Positieve werkhouding  
  • Vermogen om binnen een team te werken 

Wenselijk:

  • In teamverband en zelfstandig kunnen werken 
  • Bereid om elke training te volgen die nodig kan zijn

Du Pont-schakelpatroon:

Du Pont Shift Pattern werkt als volgt:
Week 1: 4 Nachtdiensten (maandag – donderdag)
Week 2: 3 dagdiensten en 3 nachtdiensten (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag, zaterdag en zondag)
Week 3: Dagdiensten (donderdag – zondag)
Week 4: Week vrij

Recruitment Manager

  • £ 30,000 per jaar op basis van een 45-urige werkweek
  • Functie is fulltime van maandag t/m vrijdag van 8 tot 5 uur
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Zelfinschrijving pensioenpremie en 3x overlijden in dienstuitkering
  • Toegang tot Cycle to Work-regeling en Blackpool Pleasure Beach-tickets met korting
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur een actueel CV en begeleidende brief samen met details van de huidige vergoeding indien van toepassing en beschikbaarheid naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum:

Aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd biedt. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Op onze HR-afdeling deed zich een fantastische kans voor voor een Recruitment Manager om de teams op onze Plocks Farm-site in Bretherton te versterken.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Ontwikkeling van een wervingsbeleid voor bedrijven, samen met regelmatige updates.
  • Toezicht op de kampioen Werving en Retentie
  • Onderzoek en handhaving van nieuwe sourcingmethoden voor sollicitanten
  • Evalueren en voorstellen van de beste wervingssoftware voor het bedrijf
  • Onderzoeken en implementeren van de beste advertentietechnieken voor vacatures.
  • Adviseren van managers over de beste gesprekstechnieken om de beste kandidaten te vinden
  • Een volledig pre-employment check-programma implementeren
  • Ontwikkelen en updaten van wervingsprocedures
  • Toezicht houden op de Recruitment and Retention Champion en rapporteren over de prestaties
  • Het bijhouden van wervingsstatistieken (tijd om in te vullen, kosten per aanstelling, enz.)
  • Nauw samenwerken met de wervingsmanagers om sourcing-, sollicitatiegesprekken en volledige tewerkstellingsprocessen te beheren in overeenstemming met het wervingsbeleid. 
  • Vooruitgang in de wervingsstrategie van het bedrijf.
  • Adviseren over de beste manier om moeilijkheden bij werving aan te pakken en hoe deze het beste kunnen worden opgelost.
  • Afhandeling van het volledige wervingsproces, van sourcing van kandidaten, tot interviews, tot vacatures en afwijzingen.

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal in een team kunnen werken en in een snelle omgeving kunnen werken. Ze moeten af ​​en toe blijk geven van het vermogen om onder druk om te gaan en hun initiatief te gebruiken wanneer dat nodig is.

essentieel:

  • Minimaal 2 jaar werkervaring als Recruitment Manager
  • Vermogen om met mensen om te gaan en goede werkrelaties op te bouwen op alle niveaus
  • Kennis van arbeidswetgeving
  • Ervaring met sollicitatiegesprekken, screening en evaluatie van kandidaten
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatie
  • Positieve werkhouding  
  • De mogelijkheid om binnen een team te werken.

Administrator voor salarisadministratie en personeelszaken

  • Startsalaris is gebaseerd op kwalificatie, kennis en eerdere ervaring
  • De functie is fulltime van maandag t/m vrijdag van 9 tot 5.30 uur
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Zelfinschrijving pensioenpremie en 3x overlijden in dienstuitkering
  • Toegang tot Cycle to Work-regeling en Blackpool Pleasure Beach-tickets met korting
  • Jaarlijkse familiepretdagen en kerstfeest
Stuur dan een actueel CV met actuele beloningsdetails naar:
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: wo 29/09/2021

De sluitingsdatum is gepland voor woensdag 29 september 2021, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn; sollicitanten worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd biedt. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Gevestigd in ons distributiecentrum op: Buckshaw Village, rapporteert de rol aan de Payroll Manager. De afdeling Payroll & HR behandelt alle werknemers en uitzendkrachten van GA in het hele bedrijf. Ter ondersteuning van de salarisadministratie zijn wij op zoek naar een administratief medewerker. Ervaring met administratie binnen een kantooromgeving is essentieel.

De belangrijkste gebieden van deze rol zijn onder meer:

  • Algemene HR & Salarisadministratie
  • Administratie van het tijd- en aanwezigheidssysteem, invoeren van vakantiedagen, afwezigheden gemiste boekingen enz., om ervoor te zorgen dat de boekingsgegevens correct zijn voordat de 4-wekelijkse loonlijst wordt verwerkt.
  • Algemene administratie tijdens de betaalweek inclusief maar niet beperkt tot het afdrukken van tijdkaartrapporten, het sorteren van loonenveloppen enz.
  • Letters typen en afdrukken
  • Scannen en kopiëren
  • Elektronische en handmatige archivering
  • Berekening en administratie van vakantierechten
  • Algemeen bureau en andere taken zoals bepaald door de Payroll Manager

De kandidaat:

essentieel:

  • Vertrouwelijkheid is het belangrijkste aspect van deze rol.
  • Aandacht voor detail en effectief tijdmanagement
  • Het vermogen om geduldig, tactvol, diplomatiek en benaderbaar te zijn
  • Beschikken over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
  • Databases, spreadsheets en tekstverwerkingspakketten kunnen gebruiken (Microsoft Office)