Uw expertise - ons succes. Kom bij het GA-team.

Bij GA Pet Food Partners zijn we toegewijd om te investeren in de toekomst. Van productie-innovatie tot de voortdurende ondersteuning van onze partners. Om een ​​duurzame toekomst voor GA te ontwikkelen, zijn we op zoek naar getalenteerde individuen om zich bij ons aan te sluiten.

De missie van GA Pet Food Partners is het maken en leveren van 's werelds beste huisdiervoer. Met 2,000 partnermerken over de hele wereld, streven we ernaar om aan de eisen te voldoen en verwachtingen te overtreffen. De kernwaarden van de organisatie zijn kwaliteit, innovatie en integriteit; deze waarden zijn verankerd in het hele bedrijf en zijn inherent aan alles wat we doen. De expertise van het bedrijf en de constante investeringen in innovatieve R&D zorgen voor een stroom van nieuwe productontwikkeling die de partnermerken kunnen grijpen en met groot succes op de markt kunnen brengen. Als familiebedrijf is GA de afgelopen jaren enorm gegroeid en we kijken ambitieus uit naar verdere uitgebreide groei.

Bij GA zijn we er trots op dat we een diverse en multiculturele achtergrond hebben met collega's van over de hele wereld die toetreden tot de GA-familie. GA wil echter ook lokaal talent werven om de lokale gemeenschap te ondersteunen en kansen te bieden aan mensen die in het noordwesten wonen. GA verwelkomt nieuwe mensen die het verschil willen maken en de arbeidsethos willen waarmaken.

Als je interesse hebt om deel uit te maken van het GA-team, nodigen we je uit om je huidige cv naar onze HR Recruitment and Retention Champion te sturen recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk samen met een korte beschrijving van de functie die u zoekt.

Gelieve geen wervingsbureaus, we zullen contact opnemen met degenen die we willen gebruiken.

GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd positief is. Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken. De onderstaande vacatures worden intern en extern geadverteerd.

Award voor beste bedrijven om naar te kijken

GA Pet Food Partners is er trots op dat het de Award voor beste bedrijven om naar te kijken. De b-Heard Survey nodigt onze collega's uit om 70 uitspraken te doen over hun welzijn, beloning en secundaire arbeidsvoorwaarden, persoonlijke groei, hun team, het leiderschap en nog veel meer. Het wordt gescoord op een zevenpuntsschaal die meer genuanceerde reacties mogelijk maakt dan een eens / oneens-model of een vijfpuntsschaal. Dit, gecombineerd met het unieke 8-factorenmodel van Best Companies, geeft GA een gestructureerd en nauwkeurig inzicht in hoe onze collega's zich voelen. De b-Heard-enquête is strikt vertrouwelijk, waardoor onze collega's eerlijke antwoorden kunnen geven zonder bang te hoeven zijn voor represailles.

Zodra de enquête is voltooid, ontvangt GA een Best Companies Index (BCI) -score die de betrokkenheid op de werkplek meet. Als de BCI-score hoog genoeg is, verdient GA een accreditatie. One to Watch is een speciale status die wordt toegekend aan organisaties waar betrokkenheid op de werkplek veelbelovende tekenen voor de toekomst laat zien. Het behalen van een One to Watch-status vereist een minimale BCI-score van 600 en weerspiegelt organisaties met een 'goed' niveau van betrokkenheid op de werkplek.

Productie Data Analyst

  • Beginnend salaris van £ 20,500 - £ 21,500 per jaar.
  • Deze functie is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 5.00 uur.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: wo 16/12/2020

De sluitingsdatum is gepland voor woensdag 16 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever met gelijke kansen en leeftijdsgebonden werkgevers Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Vanuit onze productiefaciliteit in Bretherton, Lancashire, word je een belangrijk onderdeel van het Production Data-team dat samen met de Senior Production Analyst werkt aan het verbeteren van de prestaties op de hele site. Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen van prestatierecords van Productie en het ontwikkelen van deze informatie tot visuele beheertools om te communiceren met de productieteams.

Taken omvatten ook:

  • Creëren en onderhouden van datasystemen voor het communiceren van productieprestatiegegevens naar de werkvloer.
  • Analyseren van gegevens om trends en verbeterprojecten te identificeren om voorstellen te doen om verbeterde prestaties mogelijk te maken op basis van een analyse van de hoofdoorzaak.
  • Neem actief deel aan Continuous Improvement-projecten met de mogelijkheid om verschillende vormen van data te verkrijgen, beoordelen en analyseren die kunnen worden gebruikt voor innovatie.
  • Gegevens invoeren voor op activiteiten gebaseerde kostenberekening.
  • Bied algemene administratieve ondersteuning aan het Production Data-team.

De kandidaat:

essentieel:

  • Goede IT-vaardigheden met gevorderde praktische kennis van MS Excel.
  • Een systematische en methodische benadering van probleemoplossing.
  • Een proactieve teamwerker met goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) die in staat is om met personeel op alle niveaus in contact te komen.

Interne accountmanager Spaans sprekende assistent

  • £ 23,000 per jaar.
  • Deze post is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 6.00 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: ma 14/12/2020

De sluitingsdatum is gepland op maandag 14 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever met gelijke kansen en leeftijdsgebonden werkgevers Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Gevestigd in ons hoofdkantoor in Buckshaw Village, Chorley, is dit een kantoorfunctie, met af en toe reizen naar de productiefaciliteit in Leyland. De rol van de Assistant In House Account Manager is om de Europese Senior Account Managers te ondersteunen bij de administratieve taken en waar nodig dekking te bieden. De rol omvat het volgende:

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Bied senior accountmanagers administratieve ondersteuning
  • Reageer efficiënt op vragen en zorgen van klanten via e-mail en telefoon.
  • Neem en verwerk bestellingen.
  • Behandel vragen en problemen met de bezorging.
  • Behandel eventuele klachten van klanten en neem contact op met de afdeling Customer Care.
  • Stel informatiepakketten samen en verstuur ze waar nodig (brochures, monsters, tassen, sjablonen etc.)
  • Houd CRM up-to-date en leg alle activiteiten vast.
  • Creëer leads in CRM en wijs ze toe aan accountmanager zodra ze zijn geconverteerd.
  • Dek af voor vakanties en neem indien nodig telefoonberichten op.
  • Monitoring van SOPS en SLA's voor klanten die voorraad houden bij GA.
  • Woon klantbijeenkomsten bij met Senior Accountmanagers en maak notulen.
  • Bereid documenten voor projecten voor, zoals offerteaanvragen, productoverzichten, projectformulieren, enz.

De kandidaat:

essentieel:

  • Moet vloeiend Spaans spreken en schrijven op moedertaalniveau.
  • Engels Grade A tot C GCSE of gelijkwaardig bij voorkeur.
  • Goede IT-vaardigheden en in staat zijn om databases en spreadsheets te gebruiken.
  • Een georganiseerd, respectvol en enthousiast persoon die bereid is om te leren.
  • In staat zijn om binnen de bedrijfsstructuur te werken maar waar nodig ook initiatief te nemen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om zich in te leven in de behoeften van de partner.
  • De wens om altijd een stap verder te gaan voor onze Partners.

Assistent Frans sprekende interne accountmanager

  • £ 23,000 per jaar.
  • Deze post is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 6.00 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: do 24/12/2020

De sluitingsdatum is gepland voor donderdag 24 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd positief is Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Gevestigd in ons hoofdkantoor in Buckshaw Village, Chorley, is dit een kantoorfunctie, met af en toe reizen naar de productiefaciliteit in Leyland. De rol van de Assistant In House Account Manager is om de Europese Senior Account Managers te ondersteunen bij de administratieve taken en waar nodig dekking te bieden. De rol omvat het volgende:

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Bied senior accountmanagers administratieve ondersteuning
  • Reageer efficiënt op vragen en zorgen van klanten via e-mail en telefoon.
  • Neem en verwerk bestellingen.
  • Behandel vragen en problemen met de bezorging.
  • Behandel eventuele klachten van klanten en neem contact op met de afdeling Customer Care.
  • Stel informatiepakketten samen en verstuur ze waar nodig (brochures, monsters, tassen, sjablonen etc.)
  • Houd CRM up-to-date en leg alle activiteiten vast.
  • Creëer leads in CRM en wijs ze toe aan accountmanager zodra ze zijn geconverteerd.
  • Dek af voor vakanties en neem indien nodig telefoonberichten op.
  • Monitoring van SOPS en SLA's voor klanten die voorraad houden bij GA.
  • Woon klantbijeenkomsten bij met Senior Accountmanagers en maak notulen.
  • Bereid documenten voor projecten voor, zoals offerteaanvragen, productoverzichten, projectformulieren, enz.

De kandidaat:

essentieel:

  • Moet vloeiend Frans spreken en schrijven.
  • Engels Grade A tot C GCSE of gelijkwaardig bij voorkeur.
  • Goede IT-vaardigheden en in staat zijn om databases en spreadsheets te gebruiken.
  • Een georganiseerd, respectvol en enthousiast persoon die bereid is om te leren.
  • In staat zijn om binnen de bedrijfsstructuur te werken maar waar nodig ook initiatief te nemen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om zich in te leven in de behoeften van de partner.
  • De wens om altijd een stap verder te gaan voor onze Partners.

Nederlands sprekende assistent interne accountmanager

  • £ 23,166 per jaar.
  • Deze post is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 6.00 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: do 24/12/2020

De sluitingsdatum is gepland voor donderdag 24 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd positief is Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Gevestigd in ons hoofdkantoor in Buckshaw Village, Chorley, is dit een kantoorfunctie, met af en toe reizen naar de productiefaciliteit in Leyland. De rol van de Assistant In House Account Manager is om de Europese Senior Account Managers te ondersteunen bij de administratieve taken en waar nodig dekking te bieden. De rol omvat het volgende:

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Bied senior accountmanagers administratieve ondersteuning
  • Reageer efficiënt op vragen en zorgen van klanten via e-mail en telefoon.
  • Neem en verwerk bestellingen.
  • Behandel vragen en problemen met de bezorging.
  • Behandel eventuele klachten van klanten en neem contact op met de afdeling Customer Care.
  • Stel informatiepakketten samen en verstuur ze waar nodig (brochures, monsters, tassen, sjablonen etc.)
  • Houd CRM up-to-date en leg alle activiteiten vast.
  • Creëer leads in CRM en wijs ze toe aan accountmanager zodra ze zijn geconverteerd.
  • Dek af voor vakanties en neem indien nodig telefoonberichten op.
  • Monitoring van SOPS en SLA's voor klanten die voorraad houden bij GA.
  • Woon klantbijeenkomsten bij met Senior Accountmanagers en maak notulen.
  • Bereid documenten voor projecten voor, zoals offerteaanvragen, productoverzichten, projectformulieren, enz.

De kandidaat:

essentieel:

  • Moet vloeiend Nederlands spreken en schrijven op moedertaalniveau (of Nederlands-Vlaams).
  • Engels Grade A tot C GCSE of gelijkwaardig bij voorkeur.
  • Goede IT-vaardigheden en in staat zijn om databases en spreadsheets te gebruiken.
  • Een georganiseerd, respectvol en enthousiast persoon die bereid is om te leren.
  • In staat zijn om binnen de bedrijfsstructuur te werken maar waar nodig ook initiatief te nemen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om zich in te leven in de behoeften van de partner.
  • De wens om altijd een stap verder te gaan voor onze Partners.

Data Analyst

  • Competitief salaris op basis van ervaring.
  • Deze functie is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 5.00 uur.
  • Persoonlijke ontwikkelingsmogelijkheden.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: do 10/12/2020

De sluitingsdatum is gepland voor donderdag 10 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever die gelijke kansen en leeftijd positief is Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Vanuit ons hoofdkantoor in Buckshaw Village, Chorley, Lancashire, word je een belangrijk onderdeel van het financiële datateam dat samen met de senior data-analist werkt aan het verbeteren van de prestaties op de hele site.

Je bent verantwoordelijk voor de productie van data en key performance indicators om de afdelingen te helpen optimaal te werken en bedrijfsveranderende beslissingen te nemen.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Onderhoud en update bestaande rapporten.
  • Analyseren van gegevens om trends en verbeterprojecten te identificeren om voorstellen te doen om verbeterde prestaties mogelijk te maken op basis van een analyse van de hoofdoorzaak.
  • Zorg voor algemene administratieve ondersteuning.
  • Opstellen en bijhouden van KPI's en Dashboards.
  • Ad-hocrapporten zoals vereist.

De kandidaat:

essentieel:

  • Goede IT-vaardigheden met een gevorderde praktische kennis van MS Excel
  • Ervaring met het werken met big data sets en het samenbrengen van de data tot beheersbare en begrijpelijke analyse.
  • Een systematische en methodische benadering van probleemoplossing.
  • Een proactieve teamwerker met goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk) die in staat is om met personeel op alle niveaus in contact te komen.
  • Wiskundige vaardigheden.
  • Een drive om de systemen te willen leren kennen en je eigen kunnen te verbeteren.

Assistent Duits sprekende interne accountmanager

  • £ 23,000 per jaar.
  • Deze post is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 6.00 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: di 01/12/2020

De sluitingsdatum is gepland op dinsdag 1 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever met gelijke kansen en leeftijdsgebonden werkgevers Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Gevestigd in ons hoofdkantoor in Buckshaw Village, Chorley, is dit een kantoorfunctie, met af en toe reizen naar de productiefaciliteit in Leyland. De rol van de Assistant In House Account Manager is om de Europese Senior Account Managers te ondersteunen bij de administratieve taken en waar nodig dekking te bieden. De rol omvat het volgende:

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Bied senior accountmanagers administratieve ondersteuning
  • Reageer efficiënt op vragen en zorgen van klanten via e-mail en telefoon.
  • Neem en verwerk bestellingen.
  • Behandel vragen en problemen met de bezorging.
  • Behandel eventuele klachten van klanten en neem contact op met de afdeling Customer Care.
  • Stel informatiepakketten samen en verstuur ze waar nodig (brochures, monsters, tassen, sjablonen etc.)
  • Houd CRM up-to-date en leg alle activiteiten vast.
  • Creëer leads in CRM en wijs ze toe aan accountmanager zodra ze zijn geconverteerd.
  • Dek af voor vakanties en neem indien nodig telefoonberichten op.
  • Monitoring van SOPS en SLA's voor klanten die voorraad houden bij GA.
  • Woon klantbijeenkomsten bij met Senior Accountmanagers en maak notulen.
  • Bereid documenten voor projecten voor, zoals offerteaanvragen, productoverzichten, projectformulieren, enz.

De kandidaat:

essentieel:

  • Moet vloeiend Duits spreken en schrijven op moedertaalniveau.
  • Engels Grade A tot C GCSE of gelijkwaardig bij voorkeur.
  • Goede IT-vaardigheden en in staat zijn om databases en spreadsheets te gebruiken.
  • Een georganiseerd, respectvol en enthousiast persoon die bereid is om te leren.
  • In staat zijn om binnen de bedrijfsstructuur te werken maar waar nodig ook initiatief te nemen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om zich in te leven in de behoeften van de partner.
  • De wens om altijd een stap verder te gaan voor onze Partners.

Interne accountmanager Italiaans sprekende assistent

  • £ 23,000 per jaar.
  • Deze post is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 6.00 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: di 01/12/2020

De sluitingsdatum is gepland op dinsdag 1 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever met gelijke kansen en leeftijdsgebonden werkgevers Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Gevestigd in ons hoofdkantoor in Buckshaw Village, Chorley, is dit een kantoorfunctie, met af en toe reizen naar de productiefaciliteit in Leyland. De rol van de Assistant In House Account Manager is om de Europese Senior Account Managers te ondersteunen bij de administratieve taken en waar nodig dekking te bieden. 

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Bied senior accountmanagers administratieve ondersteuning
  • Reageer efficiënt op vragen en zorgen van klanten via e-mail en telefoon.
  • Neem en verwerk bestellingen.
  • Behandel vragen en problemen met de bezorging.
  • Behandel eventuele klachten van klanten en neem contact op met de afdeling Customer Care.
  • Stel informatiepakketten samen en verstuur ze waar nodig (brochures, monsters, tassen, sjablonen etc.)
  • Houd CRM up-to-date en leg alle activiteiten vast.
  • Creëer leads in CRM en wijs ze toe aan accountmanager zodra ze zijn geconverteerd.
  • Dek af voor vakanties en neem indien nodig telefoonberichten op.
  • Monitoring van SOPS en SLA's voor klanten die voorraad houden bij GA.
  • Woon klantbijeenkomsten bij met Senior Accountmanagers en maak notulen.
  • Bereid documenten voor projecten voor, zoals offerteaanvragen, productoverzichten, projectformulieren, enz.

De kandidaat:

essentieel:

  • Moet vloeiend Italiaans spreken en schrijven op moedertaalniveau.
  • Engels Grade A tot C GCSE of gelijkwaardig bij voorkeur.
  • Goede IT-vaardigheden en in staat zijn om databases en spreadsheets te gebruiken.
  • Een georganiseerd, respectvol en enthousiast persoon die bereid is om te leren.
  • In staat zijn om binnen de bedrijfsstructuur te werken maar waar nodig ook initiatief te nemen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om zich in te leven in de behoeften van de partner.
  • De wens om altijd een stap verder te gaan voor onze Partners.

Kredietbeheerder

  • Competitief salaris afhankelijk van ervaring.
  • Deze post is op fulltime basis en de openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 uur tot 5.00 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: wo 02/12/2020

De sluitingsdatum is gepland voor woensdag 2 december 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever met gelijke kansen en leeftijdsgebonden werkgevers Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Op onze drukke afdeling Credit Control is een vacature ontstaan ​​voor een Credit Control Assistant om het team te komen versterken, gevestigd op ons hoofdkantoor in Buckshaw Village. We hebben momenteel ongeveer 2,000 actieve handelsaccounts, zowel in het VK als daarbuiten. Onze afdeling kredietcontrole is verantwoordelijk voor het bijhouden van die rekeningen en zorgt ervoor dat facturen op tijd worden betaald en ontvangsten correct worden ingevoerd in ons computersysteem. De rol omvat ook een nauwe samenwerking met onze In House Account Managers en ons andere verkoop- en productiepersoneel in het volledige scala van ons klantenbestand, samen met andere financiële administratie.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Om het dagelijkse bankrapport te doorlopen en de ontvangen betalingen dienovereenkomstig in te voeren.
  • Om de telefoon te beantwoorden en betalingen aan te nemen via onze Worldpay-automaat.
  • Om te gaan met vragen van klantenaccounts.
  • Om nieuwe handelsrekeningen aan te maken en indien van toepassing een aanvraag in te dienen bij onze kredietverzekeraars.
  • Om telefonisch contact op te nemen met klanten in verband met achterstallige facturen en, indien nodig, een gerechtelijke procedure aan te spannen wanneer alle andere methoden van incasso hebben gefaald.
  • Om onze financiële afdeling in het algemeen bij te staan ​​bij het dagelijkse onderhoud van onze financiële administratie.

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal computervaardig zijn en in staat zijn om beleefd maar zelfverzekerd met onze partners om te gaan, zowel telefonisch als per e-mail. Ze moeten aantonen dat ze soms onder druk kunnen staan ​​en in staat zijn om hun initiatief te nemen als dat nodig is.

essentieel:

  • Beleefd, zelfverzekerd en assertief telefonisch, vooral als het gaat om mogelijk moeilijke partners met betrekking tot achterstallige betalingen.
  • Goede rekenvaardigheid.
  • Nauwkeurigheid bij het invoeren van gegevens via een computer.
  • De mogelijkheid om Sage 200 en Excel te gebruiken is een voordeel (maar niet essentieel omdat training aan de juiste kandidaat kan worden gegeven).
  • Moet betrouwbaar zijn.
  • Goede interpersoonlijke vaardigheden.
  • Goede communicatie vaardigheden.
  • Mogelijkheid om uw eigen tijd dienovereenkomstig te beheren.

Wenselijk:

  • GCSE-kwalificatie (Engels en wiskunde AC)
  • 1 jaar administratie-ervaring is wenselijk

Junior Pet Nutritionist

  • Beginsalaris £ 21,000 oplopend tot £ 25,000 na 12 maanden na de succesvolle afronding van driemaandelijkse beoordelingen tegen de gestelde doelen
  • De kandidaat moet van maandag tot en met vrijdag werken van 8 - 5.30 uur.
  • 28 dagen jaarlijkse vakantie inclusief feestdagen
  • Automatische inschrijving pensioenbijdrage en uitkering bij overlijden
  • Toegang tot het Cycle to work-schema en korting op Blackpool Pleasure Beach-vouchers
  • Jaarlijkse Family Fun Day en onkosten betaald kerstevenement
Stuur a.u.b. een actueel cv, begeleidende brief met details over de huidige beloning en beschikbaarheid naar
recruitment@ga-petfoodpartners.co.uk

Sluitingsdatum: ma 30/11/2020

De sluitingsdatum is gepland op maandag 30 november 2020, maar kan eerder worden gesloten als er voldoende aanmeldingen zijn ontvangen; aanvragers worden aangemoedigd om zo snel mogelijk te solliciteren om teleurstelling te voorkomen. GA Pet Food Partners is een werkgever met gelijke kansen en leeftijdsgebonden werkgevers Kandidaten moeten in aanmerking komen om in het VK te wonen en te werken.

De rol:

Op onze afdeling Voeding is een vacature ontstaan ​​voor een Junior Pet Nutritionist, gevestigd op ons hoofdkantoor in Chorley. De succesvolle kandidaat rapporteert aan de Senior Pet Nutritionist en zal betrokken worden bij en assisteren bij de ontwikkeling van nieuwe producten, het onderhoud van bestaande recepten beheren en technische ondersteuning bieden zoals vereist voor een toegewezen portfolio van Partners.

De taken omvatten, maar zijn niet beperkt tot:

  • Werk samen met het team van voedingsdeskundigen en accountmanagers om potentiële en huidige productassortimenten van Partners te ontwikkelen en te verbeteren.
  • Bespreek met huidige en potentiële partners hun vereisten voor nieuwe recepten en maak voorbeeldrecepten voor bespreking met de partner.
  • Samenwerken met R&D en andere belangrijke belanghebbenden om nieuwe recepten te ontwikkelen.
  • Begeleid voedingsdeskundigen en accountmanagers bij partnerbezoeken indien nodig.
  • Zorg ervoor dat recepten voldoen aan de relevante wetgeving, bijv. FEDIAF, export naar specifieke landen, biologische status enz.
  • Assisteren van voedingsdeskundigen bij het beoordelen van voedingsproeven in samenwerking met partners.
  • Ondersteunen van voedingsdeskundigen door vragen van partners binnen de gestelde doorlooptijd af te handelen.
  • Assisteren van voedingsdeskundige bij het maken van technische gegevensbladen.

De kandidaat:

De succesvolle kandidaat zal computervaardig zijn en in staat zijn om beleefd maar zelfverzekerd met onze partners om te gaan, zowel telefonisch als per e-mail. Ze moeten aantonen dat ze soms onder druk kunnen staan ​​en in staat zijn om hun initiatief te nemen als dat nodig is.  

essentieel:

  • Opgeleid tot universitair niveau binnen een relevante wetenschappelijke opleiding.
  • Uitstekende schriftelijke en mondelinge communicatieve vaardigheden.
  • Sterke wiskundige vaardigheden.
  • Uitstekende tijdmanagementvaardigheden.
  • Mogelijkheid om alleen of als onderdeel van een team te werken.

Wenselijk:

  • Ervaring in huisdiervoeding.
  • Aanvullende voedingskwalificaties.
  • Ervaring met werken in een productieomgeving en ervaring met formulering.
  • Kennis van de huidige wetgeving met betrekking tot formuleringswerkzaamheden en verpakkingen.