Introductie van MyBox Delivery

MyBox Delivery is onze snelle en handige service waarmee u slechts één tas kunt bestellen en deze naar elke gewenste bestemming kunt verzenden, ook rechtstreeks naar de deur van uw klanten.

U beheert alle communicatie met uw klant. Ze kunnen u telefonisch, in de winkel of online benaderen, maar GA spreekt nooit met uw klant, noch toont uw box enige correspondentie ervan afkomstig uit GA.

De doos wordt verzonden met behulp van onze vertrouwde koeriersdienst, die via telefoon of e-mail zal communiceren om de ontvanger op de hoogte te stellen van de datum en tijd van levering. Onze koerier zal dan de ochtend van bezorging een uur van een uur sms / e-mailen. Hieruit kunt u de opties voor 'verlof bij buur' herschikken of toevoegen.

U kunt deze meldingen ook aan uw e-mailadres toewijzen om ervoor te zorgen dat de bezorging van uw klanten volgens plan verloopt.

Terwijl GA het werk op de achtergrond doet, zullen MyBox-leveringen altijd een positieve ervaring zijn tussen u en uw klant.

Hoe werkt MyBox Delivery?

Stap 1: plaats uw bestelling

Plaats uw bestelling online bij ons via het Partner Portal, of neem contact op met uw accountmanager (zorg ervoor dat u een labelontwerp heeft ingesteld voor het productassortiment voordat u de bestelling plaatst).

partner Portal

Stap 2: Verzamel uw bestelling

Wij zullen dan uw etiketten printen en aanbrengen, en uw bestelling klaarmaken voor bezorging.

Stap 3: bezorg uw bestelling

Met behulp van onze vertrouwde koeriersdienst wordt uw pakket binnen 48 uur * met trackingopties afgeleverd op het door u gekozen adres, of dat nu uw winkel is of de deur van uw klant.

* Levering binnen 48 uur is alleen beschikbaar in het Verenigd Koninkrijk en Ierland.